בית מספר 1560

 

בסביבות אפריל האחרון, אימא שלי הודיעה לי שהיא מתכננת לנסוע לארגנטינה. אימי ארגנטינאית במקור, היא עלתה לארץ בגיל 12, מאז היא חזרה לארגנטינה פעמיים, בפעם האחרונה בתחילת העשור הקודם, הייתי אמור להצטרף ולצערי זה לא יצא לפועל. החלטתי שהפעם אני לא מחמיץ את ההזדמנות.

באמצע אוקטובר, טסנו אימי, אחותי הבכורה ואני לטיול שורשים פלוס בן שבועיים. יצאנו מהארץ אומנם באותו יום, אך אימי ואני טסנו למקום עיר (קורדובה), אחותי טסה למקום אחר (בריל'וצה), היינו אמורים להיפגש אחרי מספר ימים שם, לטייל ביחד כמה ימים ואז להמשיך משם לבואנוס איירס לשבוע האחרון. משם קבענו שניסע יום אחד ללה פלאטה, העיר בה אימי נולדה וגדלה.

יצא לי להיות בלא מעט מקומות בחיים שלי, יצא לי לטייל לא מעט עם אימי, אך אני חושב שזה אחד הטיולים המהנים והחשובים שעשיתי בחיי. ארגנטינה מדינה מופלאה עם אנשים מקסימים, הרבה צבעים, טעמים נפלאים, זו מדינה משלבת בתוכה כל כך הרבה ובכל זאת יש בה משהו מאוד מקורי.

הביקור בבית אימי (התלוו אלינו שתי בנות דודות של אימי שחיות בארגנטינה), היה מאוד מרגש. בית מספר 1560 ברחוב 12 בלה פלטה. אומנם לא נכסנו פנימה שכן איש לא גר בו עכשיו, אך זה היה מעניין לראות את הבית ולשמוע את הסיפורים עליו ועל המשפחה. יכול להיות שלא אזכור הכל, אך התמונה, התחושה, הידיעה שיש עוד קו אחד גלוי בציור. שמחתי שעשיתי את זה, לקח שנים, בסוף זה קרה.

Please follow and like us: