יום העצמאות שלי

הופה היי

הופה היי

 

אין הרבה חגים שאני אוהב, אינני אדם מאמין ואינני אדם של מסורות. מכל החגים רק שניים אני אמת אוהב. ראש השנה ויום העצמאות.

יש משהו בחגים האלה שהוא מיוחד, שונה, בין אם זה בגלל המחשבה שמשהו חדש מתחיל, לפחות על הנייר, ובין אם זה החיבור בין העבר להווה והמחשבה על העתיד.

יש לי לא מעט ביקורות על מה שקורה כאן, לפעמים אני משמיע אותה, לפעמים שומר אותה לעצמי. אני לא אוהב את הכיוון אליו אנחנו הולכים אך אני מאמין שיהיה טוב, לפחות ככה נדמה לי. יש ימים שאני יותר אופטימי, יש ימים שאני פחות. יש ימים שאני חושב שפעם היה טוב יותר, יש ימים שאני פחות מתחבר לצד הזה של המחשבה. אני כן יודע שיש כאן דבר נפלא, אבל הוא יכול היה להיות הרבה יותר טוב מזה, ואני פוחד שכבר לא נגיע לשם, לא בדרך בה אנחנו הולכים.

בלי שום קשר ובכל זאת…

לפני מספר ימים השתתפתי במירוץ האחרון שלי לשנה, ויצאתי לפגרה שתימשך חודשיים-שלושה. במהלך הפגרה אתאמן לבד ולא עם הקבוצה, לא ארוץ מרחקים ארוכים מדי ולא אעשה אימונים עמוסים. מרבית האימונים יהיו בסיסיים לצורך הנאה. בזמן הזה יהיה לי זמן לנוח, וסביר להניח שאעבוד יותר על האתר.

לפני שבוע ירד האתר הישן שלי מהאוויר באופן רשמי, וכעת כל מי שרוצה לקרוא את שיירי יכול לעשות את זה רק כאן. אתם תמיד מוזמנים לגלוש בין העמודים, לקרוא שירים, להגיב ולשתף. בחג או לא בחג.

 

חג שמח לכולם

Please follow and like us: