למה אני כותב?

 

מדוע הקמתי אתר שירים

במשך שנים ארוכות פרסמתי את שיריי באתרי שירה ויצירה שונים, בוקר אחד החלטתי שזה זמן טוב ליצור אתר משלי אשר ישמש עבורי במה ומחסן לפרסום שירים חדשים ושירים ישנים. אתר בו אוכל להסביר למה התכוונתי בכל שיר, ולפרסם שוב שירים ישנים ויצירות אחרות אשר מעולם לא פרסמתי. אתר אליו ניתן להגיע בשביל לקרוא את שיריי.

לפני האתר הנוכחי, היה לי אתר אחר שם פרסמתי במשך כמעט חמש שנים את השירים שלי, כעת החלטתי להקים אתר חדש, נוח ומסודר יותר. והנה הוא, זה האתר שלי.

כיצד נולדים שירים וסיפורים

זה תמיד מתחיל במילה אחת שחייבת למצוא מקום משלה, מילה שאין לה תכלית אם היא בודדה בעולם. היא מצטרפת למילה אחרת ועכשיו כמו שלמדנו כשהיינו קטנים, לשתיים תמיד יש יותר כוח, אז הן מביאות איתן מילים נוספות שמתחברות למשפט, הוא מחבר את עצמו למשפט שבא אחריו וכך מכולם נוצר פתאום משהו, בית או בניין, יצירה אשר חייבת לצאת אל האור.

וזה לא באמת משנה זה הולך מכאן או לאן לוקחים את זה הלאה. כל זה יכול להתחיל במחשבה, תנועה, תמונה של זרים באמצע רחוב או בתחנת רכבת, הבזק מפלאשבק ישן או חלום שמתעורר ומבקש להתגשם פתאום באמצע החיים, בזכות מילה אחת שעם הזמן, בלי לשים לב, הופכת לבית עם קומות על קרקע יציבה. אי אפשר להזיז או להעלים.

ככה זה עם שירים וסיפורים, הם חזקים יותר מכל דבר , נשארים גם אחרי שהכל נשכח.

לאן ממשיכים מכאן

אשמח אם אוכל כל יום לכתוב ולפרסם שירים חדשים, לבטא את חיי בעזרת מילים, ולעלות הכל לכאן. תיעוד או חשיפה, זיכרון או תרופה, אי אפשר להסביר את זה בצורה מדויקת בלי שזו תהיה יומרה גדולה מדי. אני מקווה שעם הזמן זה יהיה קל ופשוט יותר. הדרך כבר נמשכת 20 שנה , מניח שזו אפילו לא ההתחלה. שככל שיחלוף הזמן, איהנה ממנה יותר.

אשמח אם תכתבו לי פידבקים על שירים חדשים, שירים ישנים, וכן על סיפורים ויצירות אחרות שמתפרסמות באתר. על כל שיר ועל כל סיפור אפשר להגיב, לחיוב ולשלילה. אם אתם מעוניינים להישאר מעודכנים, מוזמנים להשאיר פרטים ואני אדאג לשלוח לכם שירים חדשים שעולים לאתר ישירות לאי-מייל שלכם

אהבתם שיר ואתם רוצים להלחין, לשיר או לפרסם אותו?  אתם מוזמנים ליצור איתי קשר, אשמח לשתף אתכם פעולה.

שלכם, לירון